Kettlebell kezdőknek csoportok

A kettlebell kezdőknek fenntartott edzési időpontjai elsősorban a teljesen kezdőknek szólnak, de kiváló „visszatérési” lehetőség lehet azok számára is, akik valamilyen okból kifolyólag kihagyni kényszerültek jónéhány edzést és kiestek a gyakorlatból.

A Betterbellnél külön csoportokban is foglalkozunk a kezdőkkel. Ennek óriási előnye, hogy ilyenkor a kisebb létszámú csoportokban kevesebb ember között oszlik meg az instruktor figyelme, így a fejlődésük is gyorsabb és persze hatékonyabb és biztonságosabb.

Milyen időpontokban jöhetsz kezdő kettlebell edzésekre?

Hetente nyolc alkalommal tartunk kezdőknek szóló edzéseket, két helyszínen:

Gym 360

1113 Budapest, Kresz Géza utca 34

Kedd és csütörtök, 18:45-19:30 és 19:30-20:15

Hétfő és szerda, 7:30-8:30

Thor Gym Zugló

1144 Budapest, Füredi 72-76
Kedd és Csütörtök, 17:00-18:00

Az első edzésed

Első edzéseid egyikén van lehetőség Mozgásminta szűrésre is, ami nagyban megkönnyíti a számodra megfelelő bemelegítés és mobilitást fejlesztő gyakorlatok összeállítását. Az első próba edzés ára 2.000 Huf, amit beleszámítunk a bérletvásárlásba a következő edzésen.

Mit kell a kettlebell kezdőknek tartott edzésére hozni?

Elsősorban magadat. A helyszínt, a súlyokat, az izzasztó edzést és a jó hangulatot mi adjuk 
Mint minden testedzés esetén, érdemes itt is kényelmes, laza edzőruhát és nagy alakú törülközőt hoznod, mert ki fogsz izzadni. A terem tatamizott, úgyhogy edzhetsz zokniban vagy teljesen sima talpú teremcipőben. A folyadékveszteség pótlására érdemes tiszta vizet vagy ásványvizet hozni magaddal, és jó, ha van válad egy kis szőlőcukor vagy műzliszelet. Edzés utáni zuhanyzásra van lehetőség – ez különösen jó dolog, ha munka előtt, reggeli edzésre jössz.

Jelentkezz és gyere el!

Hívj fel vagy írj nekünk és egyeztessünk egy időpontot, amikor kipróbálod magad a kettlebell súlyaival!

XIII. kerület, Gym 360
Balogh Gergely

+36 30 275 8011
gergo@betterbell.hu


XIV. kerület, Thor Gym
Asztalos Eszter
+36 20 545 2780
eszter@betterbell.hu

Hogy épül fel a kettlebell kezdőknek szóló edzése?

Az edzések elmaradhatatlan kelléke: a „girja” vagyis a kettlebell. Ezt a vasból öntött, nagy füllel ellátott vasgolyót széles méretsorozatban (30-40kg-os súlyok is vannak!) gyártják, hogy az érdeklődőknek a legkülönbözőbb tömegű súlyok álljanak a rendelkezésére és mindenki megtalálja a magához illőt.

Természetesen kezdők alap súlykategóriával dolgoznak, ami hölgyeknél általában a 6kg-os, férfiaknál a 12kg-os súlyokat szokott jelenteni. Először az alapok lerakása a legfontosabb, ami magában foglalja a helyesen és biztonságosan kivitelezett mozgásformákat. A rutin növekedésével, ahogy a gyakorló teherbírása hétről hétre növekszik, a súlyokból is jöhetnek majd a nagyobbak.
Kulcsszó itt: a fokozatosság és a biztonság. Ezzel együtt is jó móka lesz! :)

Mit nyújthat a kettlebell egy kezdőknek?

Az edzések alkalmával a kettlebell lengetése és különböző irányokban való mozgatása - a hagyományos súlyzókkal ellentétben - igen intenzíven megdolgoztatja a mélyizmokat, méghozzá egész izomcsoportokra kiterjedően. A gyakorlatok helyes kivitelezése nagy figyelmet igényel, és egyben fejleszt is. A fokozatosság elvének betartásával, valamint egy képzett instruktor támogató jelenlétével a fejlődésünk garantált és már csak idő kérdése.

Az elérhető eredmények közt szerepel a fokozott zsírégetés, a szálkás izomzat, a növekvő fizikai erő, az állóképesség javulása – hogy csak néhányat említsünk. Hétköznapjainkban egyre nagyobb hangsúlyt kap az egészséges életmód, melynek része az optimális testsúly, a mozgás szabadsága és persze az esztétikus külső megjelenés. A kettlebell kezdőknek és haladóknak is kiváló testépítési lehetőség, annak minden rövid és hosszútávú előnyével együtt.

Veszélyes-e a kettlebell kezdőknek?

A már említett fokozatosság elvének betartásával, követve az edző útmutatásait a sérülés esélye elhanyagolható. Sőt! Megfelelő támogatás mellett a gyakorló képes lehet korrigálni rossz mozgási beidegződéseket és a mélyizmok megdolgoztatása által nagyszerűen hat a gerinc egyes problémáira, melyet orvosok bevonásával végzett klinikai tapasztalatok is igazoltak. Ez különösen nagy segítség lehet a sok ülőmunka végzése miatt kialakult hátfájások esetén.

Jelentkezz és gyere el!

Hívj fel vagy írj nekünk és egyeztessünk egy időpontot, amikor kipróbálod magad a kettlebell súlyaival!

XIII. kerület, Gym 360
Balogh Gergely

+36 30 275 8011
gergo@betterbell.hu


XIV. kerület, Thor Gym
Asztalos Eszter
+36 20 545 2780
eszter@betterbell.hu